9 dec - Hjälpte Sam inför sista EYMG

Fredag

 

Mm, min lediga dag! Jag hade ändå lovat att hjälpa Sam med att slå in presenter/julklappar till barnen inför sista gången med Early Years Music Group på måndag

 

Bride Wars

 

Gjorde ett litet julkort till Early Years Music Group också.

 

När jag ändå var pysslig med Photoshop och så, så passade jag på att uppdatera mitt CV (även i word).

 

Jag fick jätteont i magen, så jag tog en menstablett och senare på kvällen kände jag mig lite febrig, så tog en vanlig stark värktablett,men den hjälpte inte så mycket. Vad värre blev, så fick jag jätteont i huvudet. Kan bero lite på att jag sitter ganska nära datorn och att jag lyssnar på ganska jäll julmusik.. Stängde ner det vid 9 för att se om det skulle bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0