6 dec - Jane New, babysitting Felix+Eve+Alma, gym, babysitting Emanuel Chaffe

Tisdag

 

Ojojoj, vaknade 9.25 idag och tvingade mig upp 9.30. Fy va trött jag var!

kom 10 min sent, parkering i leran för hennes uppfart var full. hjälpte Samuels mamma

ben, elliot (mamma nåt på P) Liz (isabelles mamma

jane - bok äggkoppar

 

Babysitting 1

Emma, felix

Te med mjölk och en tesked socker till Sam (söt kille som högg ved). Pratade i ca 10 min. Sedan gick jag in och tog lite spenatblad med en minubirk tonfisk. Sminkade mig lite ifall jag skulle stöta på honom igen, för fy vad jag såg ut! Har sånna utslag i ansiktet! Inga finnar direkt, utan skorpyr, men fet hy och täckstiftet blir orange.. :S

 

Felix sov hela tiden


Eve, Alma

Emma gjorde cheeseburgare till tjejerna och jag fick en kycklinggrej med ris från viktväktarna + broccoli mums! Fick £30 :D

 

17.40 åkte jag till gymmet. Andy var där men vi pratade bara snabbt. Värmde inte upp, var ändå så varm! Stretchade bara lite och körde styrka.. Var jättesvag och kändes som om jag inte vart där på jättelänge, men det var ju bara 5 dagar sedan egentligen.. De hade gjort om lite till igen med mattorna. Det var mycket folk när jag kom dit vid 6 och inte så mycket mindre när jag lämnade det kvart över 7. Fick mensen då :(

Åkte och handlade lite mat. Ägg, tonfisk, majonäs, bröd. majs och lite kakor (Susann kommer ju på torsdag)

 

Babysitting 2

Emanuel

20.30 (20.40)-23.05 då Seb kom hem. Mötte Simon på vägen hem och han gav mig £15. Tog fyra koppar te och tog lite mandelkakor. Såg slutet på Stephbrothers som jag började titta på förra gången jag var där och började även titta på en annan film kl 10.30 med Ben Stiller och Owen Wilson, men Seb kom hem vid 11, så hann bara se lite. Gjorde mig ingenting, för den sög!

Tog en dusch när jag kom hem och rostade två mackor med majonäs och tomat och lade mig vid 12. Kände hur mensvärken kom, men orkade inte gå upp och ta en tablett! Det är därför jag har ätit så mycket kakor och varit så extremt sugen på sistonde!

 

Blev lite Southpark halv 12 och vände mig för att somna. Supertrött, lite täppt i näsan och mensvärk på det (Y)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0