4 nov - Abinger church

Söndag

 

Vaknade 10.15 av att väckarklockan hade ringt en halvtimme.. Drömde om Andy inatt :| wierd dröm. Inget hände, men jag råkade ta på hans lår och han var intresserad av mig och det vill jag ju inte. Vill bara vara vänner.

Gick till Abinger kyrkan och lekte i västern med Sam och Lilly (Di och Tims barnbarn). Vi pusslade ihop en hopphage, spelade spel, lekte doktor och sedan var Lilly min frisör. Hon tog rosa silkespapper och låtades att det var mitt hår och klippte till det. Var lite rädd att hon skulle klippa i mitt hår, men det gjorde hon inte som tur var! :) Sam pussade mig flera gånger :) Så söt han är! Han kände även på mina meloner :| Men han är ju bara ett barn med tankar och frågor och klart det är konstigt när jag inte ser ut som alla andra. Vi gick ut på sista sången och satte oss med Di och Tim.

 

När klockan var kvart över ett funderade jag på om det var för sent att laga middag.. Shit, kändes verkligen som att det var kväll!

 

Såg lite film på TV. Först blev det Everafter: A cinderella story med Drew Barrymore. Gjorde soppa på blomkål, broccoli, lök och morot till det. Vid 5 blev det en gymnastikfilm 'Make it or brake it'. Dock handlade den knappt alls om gymnastik, utan mer om att en av tjejerna gav upp gymnastiken för att hon var gravid. Det hände knappt någonting och kändes mer som en serie redan från första början... När den slutade kl 6, så insåg jag att a, det var bara en serie! :( ...när jag kom in i andra avsnittet, så blev det lite bättre :)

 

Sorority girls och klappjakten (jingle all the way) på tv och fortsatte med x-men: the last stand också. Lade mig i sängen vid kvart i 10 och såg resten av filmen som slutade en timme senare. Snackade med Emil Kjellin och Catha på kvällen. Ställde in mig på sömn vid halv 1 på natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0