29 dec - Snoozmorgon, Gym Freddie, POLISEN

Torsdag

 

Vaknade vid 12 av väckarlkockan, fy, för tidigt täntke jag.. Drömde om cheerleading, att jag kunde hålla upp mitt ben lätt som en plätt utan att hålla i det (okej, stod med ena benet i vattnet, men ändå) och så var det ett gäng som gjorde danser (inte cheerleading, men man kunde sno lite steg i allaf all), men jag har glömt massa av stegen, men det fick mig på ltie danshumör.. Skulle vara skönt att ha en koreografi som är lätt att utföra, men ändå cool till Young Farmers..

 

Vaknade helt vid 1 och tog två morotsbröd och pillade med datorn. En timme senare kokade jag tre ägg och rostade två svarta skivor (inte att de blev svarta i rosten, men det kallas för black bread här, för att det är så mörkt). Vet att det var ganska tätt inpå, men jag hade ingen energi i kroppen och mådde dåligt och då skall man ju äta.. Kände dock efteråt att det var lite för mycket ja! Vid kvart i 4 bestämde jag mig för att gå upp ur sängen och fixa till mig. Kollade banken igenoch äntligen hade det dragits £35 från P-bötern.. Jag skrev ingen adress, för jag ville inte att det skulle synas om jag fick ett brev hem, så jag hoppas ändå att det har kommit in rätt och att de kan se avsändaren! Det borde de kunna eftersom jag skrev i reg numret!

 

Raderade även lite fler vänner på facebook idag, så nu är jag nere i 800.. Dock har jag ca 100 vänförfrågningar, så skall rensa i den listan också!

 

Idag tänkte jag åka till Dorking och köpa lite piercingar om jag hittar några, men klockan blev för mycket.. Jag sminkade mig i lugn och ro och bytte till min rosa piercingkula och målade naglarna rosa.. Tänkte att jag skulle matcha till min vita T-shirt som har neon-gult, grönt, blått och rosa på med lite svart text, så då matchar ju tightsen med ;) och mina vita skor med rosa nike-märke.. Det får bli en skön gymdag idag, för jag har så ont överallt efter gårdagen! Körde på ganska hårt med både konidtionen, styrkan och stretchen asså! :)

 

Snackade lite med Lunus Lennartsson och Catha på facebook och strax innan 6 värmde jag lite ärtor och majs och slängde på en liten klick smör och lite salt och tog en morotsfralla :)

 

Gymmet 19-21

Vägde mig idag och för bara två veckor sedan, så kände jag mig som en tungviktsboll och vägde 84, men idag när jag vägde mig, så hade jag gått ner 5kg - till 78,8. Det är fortfarande troligt mycket, men först byggde jag ju muskler och åt så mycket, nu har jag gått ner så mycket på maten det senaste och äter normala tider. Det är så skönt när man kan kontrollera det så bra när man inte jobbar och jag äter ju faktiskt bättre när jag är själv nästan.. (för ingen gillar den maten jag äter ändå).

 

 

Polisbilen blinkade inte och den tänkte köra rakt fram såg det ut som, så då körde jag bara på och då svängde den och blinkade och stannade mig (vid Xen) och sa att jag måste stanna där och släppa förbi dem, men polisbilden blinkade ju inte och jag sa det och jag trodde att man måste blinka.. Då sa dem: 'you may end up in court. I'm not saying that you will, but you may.. and you can loose your driving licence..' :'( Grät på vägen hem!!!

 

Carro loggade in på Skype och ringde mig direkt när jag skrev att jag ville åka hem, för allt är bajs just nu.. Så vi pratade en stund och jag åt morotsbröd och kokade två ägg.. Vi pratade även lite om vad hon hade gjort med tjejen och så.. Sedan kom Catha in och jag lade till henne i konversationen. Dock började jag gråta efter ett tag när vi pratade om polisgrejjen, så jag stängde av micken i typ en kvart.. Jag kunde höra dem, men de hörde inte mig.. Sen skulle Carro gå, så då satte jag på micken och sade hejdå i alla fall och sen pratade jag med Catha till nästan halv 2.

Tog en dusch emellan också när hon ändå hade fullt upp med att sortera sina bilder :)

 

Somnade till Rudolf (4 första delarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0