21 dec - Workshop Belmont

Onsdag

 

Vaknade 8.22 idag av första väckarklockan!!! :D :D :D Var faktiskt ganska trött, men ändå utvilad, så hoppade upp och gick direkt in i duschen. Håret kunde ha funkat idag, men ville vara på den säkra sidan.. Dock stod jag där i någon minut och insåg att det aldrig blev varmt.. NEEEEEJ tänkte jag då!!! DET FINNS INGET VARMVATTEN IGEN!!! Hörde att det var några på utsidan, så jag tog på mig tights och en tjocktröjja och gick ner och bad om koden till det andra garaget. Det var två nya trädgårdsarbetare idag, men lika snälla! :)

 

Det skulle ju ta en halvtimme innan det blev varmt - MINST, så jag satte igång platt och volymtången istället och gjorde lite havregrynsgröt på julvis :D MUMS

Städade i väskorna också, för man vill ju inte ha massa skit när man skall på kaffedate ;) Tihi..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0