14 dec - SJ's, Tot's prays, Helen

Onsdag

 

Vaknade 8.20, klädde på mig, rostade en macka, tog pyttelite mascara, rostade en macka och gick till kyrkan 8.33 med en banan i handen :)

När jag gick ut, så kändes det roligt att gå till SJ's och jag var pigg och glad! Tror gårdagen gjorde mycket och alla gillade verkligen det jag hade gjort!

 

Jane och Becky pratade om hur bra det var igår :)

 

 

Kvart över 12 åkte jag till Coldharbour

 

Det var perfekt! Görmysigt och roligt!

Jag lämnade älgpysslet i skåpet tills på söndag.

 

15.15 stack jag till Helen och vi tog en kopp te och pratade en stund och sedan stack hon för att hämta Jake och jag sade att jag kunde vakta Luke så hon kunde hämta honom, så vi spelade ett spel och sedan gick vi upp på hans rum och jag läste en saga och så sjöng vi 'one, two, three and four, Luke and Isabelle are dinasours..'

När Helen kom hem med Jake, så satte vi oss ner i köket och ändrade childrens church timetale. Vi tog bort 4e månadens sundayschool och delade på de små och stora barnen istället, så jag har varje söndag + en av de andra vuxna. Då skall jag gå ner med de stora barnen till the hall och de andra är kvar där uppe. Vi gav även några exempel på bibelhistorier.

 

Var så trött efter dagen, så jag åkte direkt hem och duschade, åt mina tre ägg som jag kokade i morse (som jag skulle ha till efter gymmet, men var som sagt för trött för det) och satt en kort stund med datorn vid fönstret och lade mig 6.30. Somnade inte direkt, men nära på! Slog på TV:n en stund och såg slutet på Twilight 3 - eclipse. De filmerna är VERKLIGEN bra och jag superlängtar till de två sista filmerna, eller den sista filmen med de två delarna.. Braking down ;)

Satte på the Patriot också som jag började titta på för någon vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0