12 dec - EYMG i Abinger (julavslutning), Physiotherapy, Gym

Måndag

 

Gick upp 9, kom till kyrkan 9.20 med alla sakerna (äggkopparna, bjällror och Christmas chime som jag hade dekorerat med min gingerbread tiger). tog bilen för att jag skulle även ta hem sakerna + krubban.

Fairy Sarah var där på fikastunden. Skall jag vara ärlig, så tyckte jag att hon var GRYMT seg av det jag såg!

Städ

Anne på intervju på en skola och det gick jättebra tydligen och hon trodde hon skulle få jobbet, så vi får se nu! :)

Jag fick ett julkort och en £20:a som tack för terminen och jag vet att jag skrev för ett tag sedan att det kunde kvitta, men jag var faktiskt jättetacksam över det och tyckte inte ens att jag förtjänade mer än så!

 

möte (de kom kl 1)..

hem majsburk, kokade pasta packade väskan. tog en bit gurka och fixade proteinet i flaskor och stack 14.30.

 

Sjukgymnastik


Gym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0