10 dec - sovmorgon, gym andy, skype x2

Lördag

 

Åh va skönt med en sovmorgon som start på dagen! Vaknade kvart över 12 av väckarklockan, men det var perfekt för att vakna andå! Först vaknade jag vid 8-tiden av det starka solljuset, men drog täcket över mig och somnade om, för jag hade en sån bra dröm! Minns den inte just nu, men vet att de var bra!

 

Såg slutet på Twiligt 1 som jag började titta på igår strax innan jag somnade! Åh den är ju så bra!

Rostade två mackor till frukost vid halv 2 tiden och öppnade marmeladen som Jane Ratner gjort. Den var söt oh besk på samma gång och väldigt tjock och klibbig, inget vatten alls kändes det som..

Behövde verkligen ta en dusch och komma iväg till gymmet, men när jag hade tittat klart på filmen vid 2, så tänkte jag att bara lite till.. Det var så mysigt att ligga i sängen! :)

Jag laddade ner Ensam Hemma 1 från 1990 :) De två första filmerna är ju så bra alltså! Såg ju Ensam Hemma 2 (I New York) för ett tag sedan och kände för att se ettan nu och så kollade jag i tanka fetast julkalender och så kom den filmen upp på dagens datum!!! :O Hur konstigt är inte det :)

Vill se Grinchen också, men måste försöka att inte tanka ner så mycket filmer nu. Dels för att det kostar i GB med modemet och dels för att jag inte har så mycket minne kvar på datorn.. Beauty and the Beast-serierna tar upp väldigt mycket minne! Vill dock inte radera dem ändå, för de är i bra kvalité och jag skulle vilja se dem senare.

 

Fortsatte med mitt CV och Personliga brev idag med och gick upp ur sängen halv 4 på eftermiddagen och värmde lite pasta och morötter som jag hade färdigt i kylen, samt lite ärtor.

Det är verkligen skönt att ha sånna här dagar ibland utan några måsten! Bara göra det jag vill, när jag vill!

 

Åkte till gymmet strax efter halv 6 och gymmade från 18-19.30. Andy var där som vanligt, men han hade även bråttom som vanligt på lördagarna till en middag. Jag fick fram att han bodde vid Box Hill, på något ställe som började på n eller m, så jag sökte på det när han kom hem, men enda box hill som fanns på facebook låg i nordöstra england, eller i södra australien... :/

 

 

Snackade med Carro (Topper) Andersson på Skype i 1,5 timme och åt en stor morot, sedan pappa och Cilla i en timme (visade min lägenhet för alla tre) och åt lite havregrynsgröt på julvis och sedan snackade jag med Carro ytterligare 1 timme :)

 

Pratade även lite med Catha på facebook och gjorde klart julbilden :)

 

Hittade en grupp på facebook som heter au pairs in Guildford and around :D GÖTT! Lämnade några meddelanden om folk ville träffas, men de flesta åker hem nu, men efter jul när de kommer tillbaka :)

Hoppade i säng 1.55 :)

Somnade till Twiligt 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0